Altijd de beste kwaliteit vlees
Vandaag besteld, volgende werkdag in huis
Nog 95,00 nodig voor GRATIS verzending

Hoe werkt het online bestellen van vlees

 

 

Maak je keuze uit ruim 150 producten op onze website. Winkel per categorie of zoek eenvoudig je gewenste product met de zoekfunctie rechtsboven op deze pagina. Je kunt verschillende filters toepassen en sorteren op A-Z, prijs of populariteit.

 

We hebben maandelijks nieuwe producten en enkel uitsluitend in het seizoen.

 

De minimale ordergrote is €35,-. Tot een orderbedrag van €75,- zal er transportkosten worden berekend van €7,95. Orderbedragen van boven de €75,- zal de transportkosten gratis zijn.

 

Mocht je hulp nodig hebben bij het bestellen of opzoek zijn naar een speciaal product, stuur dan even een e-mail of bel met onze klantenservice. Wij kunnen je altijd helpen met uw vragen.

 

Kijk ook eens bij onze meest gestelde vragen, wellicht vind je daar al het antwoord!

 

 

Op maandag tot en met vrijdag wordt de bestelling tussen 17:00 – 22:00 uur bezorgd. Dit kan op je thuisadres, maar eventueel ook op het werk. Als je de bestelling hebt geplaatst en betaald, ontvang je een op de geselecteerde leverdag een e-mail van Trunks met een tijdvenster. Deze tijdsindicatie is op 2 uur nauwkeurig. Ook kun je met de track-and-trace code van Trunkrs je pakket volgen en chatten met de bezorger, mocht je niet thuis zijn meld dit dan aan de bezorger via de chatfunctie. Je kunt ervoor kiezen het bij de buren te laten bezorgen. Breng zelf de buren hiervan op de hoogte.

 

Je ontvangt op de leverdag rond 16:00 uur een bevestiging per mail met een track-and-trace code, hiermee kun je bij Trunks het tijdsvenster waarbinnen je pakket wordt geleverd raadplegen. Zorg er voor dat je thuis bent op het moment van aflevering. Informeer eventueel de buren of bij de chauffeur direct, mocht je even buitenshuis zijn. De bezorger van Trunkrs zal bij afwezigheid eerst proberen contact met je op te nemen via het telefoonnummer wat je hebt ingevoerd tijdens het afrekenen. Bij geen gehoor zal de bezorgen het pakket bij de buren proberen te leveren of voor de deur plaatsen als je hier toestemming voor hebt gegeven.

 

Mocht het niet lukken het pakket te bezorgen na bovenstaande pogingen, dat neemt de chauffeur het pakket mee terug. Hiervan ontvang je een bericht. Indien dit gebeurt wordt het pakket gekoeld bewaard. Neem contact op met Trunkrs of met onze klantenservice voor het inplannen van een nieuwe poging.

 

Leveren op een van de Nederlandse Waddeneilanden is helaas niet mogelijk.

(Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland.)

 

 

 

Afhalen

Wanneer je voor ‘afhalen’ hebt gekozen raadpleeg dan het onderstaande schema voor de afhaaltijden. Let op: dit is ook altijd de volgende dag, dus de dag na de bestelling.

Zondag voor 23.59 uur besteld: Maandag geleverd tussen 17:00-22:00uur – Ophalen maandag tussen 13.00 tot 17.00 uur

Maandag voor 23.59 uur besteld: Dinsdag geleverd tussen 17:00-22:00uur – Ophalen dinsdag tussen 13.00 tot 17.00 uur

Dinsdag voor 23.59 uur besteld: Woensdag geleverd tussen 17:00-22:00uur – Ophalen woensdag tussen 13.00 tot 17.00 uur

Woensdag voor 23.59 uur besteld: Donderdag geleverd tussen 17:00-22:00uur – Ophalen donderdag tussen 13.00 tot 17.00 uur

Donderdag voor 23.59 uur besteld: Vrijdag geleverd tussen 17:00-22:00uur – Ophalen vrijdag tussen 13.00 tot 17.00 uur

Vrijdag voor 23.59 uur besteld: Ophalen zaterdag tussen 13.00 tot 16.00 uur

 

Indien u een bestelling plaatst wordt deze de eerstvolgende leverdag conform bovenstaand schema bij je thuisbezorgd, door onze logistieke partner Trunkrs. Als u een bestelling plaatst op vrijdag, zal het eerste bezorg moment zijn op maandag tussen 17:00 – 22:00 uur.

Bij het afrekenen kunt u de optie afhalen of bezorgen kiezen. Voor afhalen bent u welkom op de Kobaltstraat 2 in Almere. De ophaal tijden liggen tussen 13.00-17.00 uur en op zaterdag tussen 13:00-15:00 uur. Let op! Ook voor ophalen geldt de dag na het bestellen. Voor thuis bezorgen kun u uw bezorg moment tot 3 weken vooruit plannen.

De producten worden in de ochtend klaargemaakt door onze slagers. Zij verpakken uw bestelling in een speciaal ontworpen koelzak van geïsoleerde vak liners. Dit is een uitstekend thermetisch isolatiemateriaal welke wordt gemaakt van milieuvriendelijke materialen. Hier worden icepacks aan toegevoegd om de temperatuur te reguleren. De koelzak met uw producten en icepacks wordt daarna verpakt in een kartonnen doos. De doos is geproduceerd van gerecycled papier. Wij testen regelmatig onze bestellingen op temperatuur met trackers. De producten blijven minimaal 24 uur op gewenste temperatuur. Wij streven ernaar de bestelling binnen 12 uur bij u te bezorgen. Als laatste voegen wij de transportdocumenten en uw factuur toe.

 

De icepacks kunnen tot 10x worden herbruikt. Daarna kan het bij het plastic afval. De koeltas kan ook worden hergebruikt, of bij het plastic afval. De kartonnen doos bij het oudpapier. Wij werken aan een nieuw systeem waarbij u de verpakkingen kunt retourneren. Echter is dit volgens de richtlijnen van het NVWA nog niet mogelijk helaas. Mocht dit in de toekomst wel gaan lukken stellen wij u graag op de hoogte middels onze nieuwsbrief.

Plaats na ontvangst uw bestelling direct in een koelkast. Het vlees is ook geschikt om in te vriezen, u kunt het op de dag van gebruik uit de vriezer halen en in uw koelkast terug koelen.

 

Al onze producten worden vers geleverd tenzij anders vermeld op de verpakking. Laat de producten uit de verpakking altijd even ademen – haal het product minimaal 1 uur voor gebruik uit de vacuüm verpakking.

 

TEMPERATUUR

 

De speciaal ontworpen koeltas waarborgt dat uw bestelling bij u of uw buren gekoeld aankomt, onafhankelijk van de buitentemperatuur: diepgevroren producten kunnen wel ontdooid of bijna ontdooid zijn en mogen daarom niet meer worden ingevroren. Dit zijn de producten die zijn aangegeven met * in de webshop.

 

Mochten de producten om wat voor reden dan ook ongekoeld bij u aankomen, bijvoorbeeld door vertraging of door een beschadiging van de verpakking, adviseren wij u onmiddellijk contactFAQ met ons op te nemen. Afhankelijk van de situatie nemen we in overleg met u een beslissing over de verdere afwikkeling. Indien u of uw buren niet thuis waren op het moment van levering en de bestelling daarom later dan voorzien door u in ontvangst is genomen, kan Nicetomeatyou.nl helaas geen aansprakelijkheid accepteren voor te hoge temperaturen.

Verschillende recepten

0